میلگرد بستر گالوانیزه

یکی از مهمترین موضوعاتی که در مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، استفاده از میلگرد بستر گالوانیزه می‌باشد. میلگرد بستر از یک جفت مفتول که به صورت طولی در کنار هم قرار دارند و مفتول‌های عرضی میان آنها جایگذاری و جوش داده شده‌اند تشکیل شده است. مفتول‌های عرضی به دو صورت خرپایی و نردبانی به مفتول‌های اصلی متصل می‌شوند. میلگرد بستر در ابعادی مشخص تولید می‌شود تا در ردیف‌های دیوار چینی به کار رود. علت استفاده از میلگرد بستر، افزایش استحکام دیوارهای داخلی و خارجی و مقاوم سازی آنها در برابر زلزله و سایر نیروهای وارده است. در این مقاله از خانه بلوک به بررسی میلگرد بستر گالوانیزه و خرید و فروش این محصول می‌پردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای مطالعه نمایش

فروش میلگرد بستر در تهران

میلگرد بستر گالوانیزه

این محصول همانگونه که از نامش پیداست از جنس فولاد گالوانیزه است. برای تولید این نوع از میلگرد بستر از دو مفتول یا دو آرماتور به طول 3 متر استفاده کرده و آنها را به صورت موازی با یکدیگر قرار می‌دهیم. در این محصول، مفتول‌های میانی را در فواصل 5.5، 11 و 15 به صورت نردبانی و یا زیگزاگی به مفتول‌های اصلی متصل می‌کنیم. به این صورت میلگرد بستر گالوانیزه تولید می‌شود. ضخامت مفتول‌های به کار رفته در این محصول، 4 میلیمتر بوده و این مفتول‌ها تمام از جنس گالوانیزه و آجدار هستند. استفاده از میلگرد بستر مزایایی دارد که می‌توان به عنوان مهمترین این مزایا، به افزایش مقاومت دیوار اشاره کرد.

میلگرد بستر خرپایی
میلگرد بستر خرپایی

خرید میلگرد بستر 

امروزه استفاده از میلگرد بستر در تمامی ساختمان‌ها امری مهم و ضروری است. استفاده از این محصول حرکات اجزای سازه‌ای را مهار کرده و از لرزش زیاد آنها در هنگام وقوع زلزله جلوگیری می‌کند. اهمیت استفاده از میلگرد بستر به حدی بالا است که به هیچ عنوان نمی‌توان نقش آن را در افزایش دوام بسترهای افقی ساخمان نادیده گرفت. به دلیل نقش پر اهمیت میلگرد بستر در صنعت ساخت و ساز و افزایش تقاضا برای خرید آن، باید اطلاعات مناسبی در مورد خرید و فروش و قیمت این محصول داشته باشیم. امروزه خرید میلگرد بستر به صورت تلفنی و آنلاین نیز امکان پذیر است. خانه بلوک یکی از معتبرترین تولید کنندگان میلگرد بستر در ایران است. برای خرید این میلگرد بستر  تنها کافیست با شرکت خانه بلوک باشماره تماس 021284283 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت مراحل خرید، میلگرد بستر برای شما ارسال خواهد شد. شما مشتریان گرامی در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید با سفارش از خنه بلوک، محصول مورد نظر خود را درب پروژه تحویل بگیرید.

فروش میلگرد بستر گالوانیزه در تهران

در کشور ایران، کارخانه‌های بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید میلگرد بستر فعالیت دارند. مهمترین فاکتوری که هنگام خرید و فروش میلگرد بستر باید به آن توجه داشت، رعایت استانداردهاست. درست است که که هنگام خریداری یک محصول باید به قیمت آن نیز توجه کنیم اما باید بدانیم که رعایت استانداردها، مهمتر از قیمت آن است. شرکت خانه بلوک هنگام تولید میلگرد بستر تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده و در عین حال محصول نهایی خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به فروش می‌رساند. این شرکت یکی از نمایندگان فروش میلگرد بستر گالوانیزه در تهران است که امکان ارسال محصول خود به سراسر ایران را دارد. جهت استعلام قیمت میلگرد بستر و سایر مصالح ساختمانی با شماره تماس 021284283 تماس حاصل فرمایید.

فروش میلگرد بستر در تهران

قیمت میلگرد بستر گالوانیزه

یکی از مهمترین عواملی که در هنگام خرید یک محصول مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت آن است که خود تحت تاثیر عواملی دیگر است. مانند هر محصول دیگری، هنگام خرید میلگرد بستر باید قیمت آن را مورد بررسی قرار داد. قیمت میلگرد بستر وابسته به قیمت فولاد گالوانیزه، قیمت جهانی ارز، میزان عرضه و تقاضای میلگرد بستر، فاصله پروژه و کارخانه تولید کننده محصول و همچنین وابسته به میزان حجم خرید است. هنگام خرید میلگرد گالوانیزه باید به این موضوع توجه داشت که درست است که گالوانیزه کردن فولاد قیمت نهایی محصول را افزایش می‌دهد اما این امر موجب می‌شود تا محصول تولید شده از این جنس، مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته باشد. در صورتی که میلگرد بستر نتواند از خود مقاومت خوبی در برابر خوردگی، پوسیدگی و یا زنگ زدگی نشان دهد، در محل اتصال مفتول‌های آن انفصال رخ داده و در نتیجه کارایی آن از بین می‌رود. به این ترتیب هر چه مقاومت میلگرد  گالوانیزه بیشتر باشد، مقاومت دیوار و به تبع آن مقاومت سازه را نیز افزایش می‌دهد. در صورتی که قصد خرید میلگرد بستر با کیفیت را دارید، با کارشناسان مجموعه خانه بلوک با شماره تماس 021284283 تماس گرفته و پس از انجام مشاوره رایگان، در صورت تمایل به خرید، سفارش خود را توسط تیم فروش مجموعه ثبت نموده و محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن درب پروژه تحویل بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *