خرید بلوک هبلکس در استان کرمان

بلوک هبلکس نوعی مصالح ساختمانی است که برای ساخت ساختمان‌های کوچک و بزرگ استفاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بلوک از ترکیباتی نظیر سیلیس، سیمان، آهک و پودر آلومینیوم تشکیل شده است. پس از اختلاط این مواد و آماده سازی، ترکیب در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد و فشار بالای ۱۰ اتمسفر در دستگاه اتوکلاو قرار گرفته و پخته می‌شود. سپس به اندازه‌های دلخواه بریده می‌شود.

نحوه استفاده و کارکردن با بلوک هبلکس در کرمان بسیار آسان می‌باشد. به عنوان مثال به آسانی می‌توان در آن میخ کوبید و یا آن را به واسطه اره برش داد. ایجاد شیار بر روی بلوک هبلکس، به منظور عبور لوله‌های تاسیساتی، آسان است. این بلوک سبک در برابر آتش بسیار مقاوم بوده و دوستدار محیط زیست می‌باشد.

لزوم استفاده از بلوک هبلکس در شهر کرمان چیست؟

از آنجایی که کرمان یکی از شهرهای شبه کویری است و بر روی ۱۴ گسل واقع شده است، لذا برای ساخت و ساز در آن باید از مصالحی استفاده شود که سبک بوده و در برابر زلزله مقاوم باشد. بلوک هبلکس اکثر ویژگی‌های مورد نظر برای ساخت و ساز ایمن را دارد، به همین دلیل اولین پیشنهاد برای استفاده در ساخت وساز در شهر کرمان است. شهر کرمان یکی از شهرهایی است که بیشترین مصرف بلوک هبلکس را در ایران دارد.

قیمت بلوک هبلکس در کرمان

در وهله اول مقایسه قیمت بلوک هبلکس درکرمان با سایر مصالح ساختمانی با این موضوع مواجه می شوید که قیمت آن با آجرهای سنتی برابر بوده و در مقایسه با سفال مقداری بیشتر می‌باشد.

نکته‌ای است که در مقایسه قیمت تمام شده بلوک هبلکس در کرمان باید در نظر بگیرید این است که بلوک هبلکس ویژگی‌هایی دارد. سهولت نصب، وزن سبک و سهولت جا به جایی، حذف مصالحی همچون گچ و خاک، حذف ملات‌هایی مانند سیمان و ماسه، مصرف کمتر بتن، مصرف کمتر سیمان و میلگرد، نداشتن ضایعات ساختمانی و همچنین عایق بودن هبلکس و در نتیجه کارکرد کمتر کولر و وسایل سرمایشی و پکیج جهت مصارف گرمایشی پس از ساخت سازه از جمله ویژگی‌های بلوک هبلکس است که موجب کاهش قیمت تمام شده می‌شود. در صورت استفاده از بلوک هبلکس، در تقابل با با سایر مصالح ساختمانی، سازه تمام شده به مراتب اقتصادی‌تر خواهد بود.

خرید بلوک هبلکس در کرمان

مجموعه خانه بلوک به عنوان یکی از معدود مراکز تخصصی تامین انواع مصالح سبک ساختمانی در کشور در حال فعالیت می‌باشد. شرکت ما به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان انواع مصالح نوین ساختمانی در ایران شناخته شده است. بلوک‌های سبک تولید شده در خانه بلوک تمامی استانداردهای لازم برای ساخت و ساز را دارا می‌باشند. شما در هر جای ایران و به خصوص استان کرمان نظیر شهرهای بم، جیرفت، سیرجان و … که باشید با یک تماس و ثبت سفارش می‌توانید بلوک هبلکس مورد نیاز خود را بدون واسطه و مستقیم از خانه بلوک تهیه کنید.

فروش بلوک هبلکس به قیمت کارخانه

فروش بلوک هبلکس در کرمان و سایر نقاط کشور توسط شرکت‌های متعدد انجام می‌شود. هنگام خرید بلوک هبلکس اولین نگرانی‌ای که وجود دارد و مصرف کنندگان در ذهن خود با آن مواجه می‌شوند، کیفیت بلوک هبلکس است. برای اینکه از کیفیت و مرغوبیت بلوک هبلکس آسوده خاطر باشید، باید خرید خود را از شرکت‌های معتبر انجام دهید. در کشور ایران شرکت‌های معتبر و شناخته شده زیادی وجود دارند که فروش بلوک سبک AAC را انجام می‌دهند. یکی از این شرکت‌ها، خانه بلوک است.

خانه بلوک تجربه بالایی در تولید انواع بلوک از جمله بلوک سبک هبلکس AAC را دارد و از مرغوب‌ترین بلوک‌ها استفاده می‌کند. خانه بلوک به فروش بلوک هبلکس در کرمان نیز می‌پردازد. از مهمترین شهرهایی در استان کرمان که خانه بلوک بیشترین فروش بلوک هبلکس را در آنها داشته است، شهرهای زیر می‌باشند.

  • فروش بلوک هبلکس در جیرفت کرمان 
  • فروش بلوک AAC در سیرجان
  • فروش بلوک هبلکس در بم کرمان
  • فروش بلوک AAC در برد سیر کرمان
  • فروش بلوک هبلکس در شهر بابک
  • فروش بلوک AAC در ریگان کرمان 
  • فروش بلوک هبلکس در رفسنجان
  • فروش بلوک AAC در زرند کرمان 
  • فروش بلوک هبلکس در قلعه گنج
  • فروش بلوک AAC در بافت کرمان
  • فروش بلوک هبلکس در عنبر آباد

ارسال بلوک هبلکس به نقاط مختلف کرمان

خانه بلوک به سفارش شما مشتریان گرامی، انواع بلوک‌های سبک را پس از تولید با کمترین هزینه حمل، به اقصی نقاط کشور ارسال می کند. لذا شما مشتریان گرامی در هر کدام از شهرهای استان کرمان که باشید می‌توانید به صورت حضوری ویا غیر حضوری و به صورت آنلاین، خرید خود را با مناسب‌ترین قیمت ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. برای خرید بلوک هبلکس در کرمان، خرید بلوک هبلکس در بم، خرید بلوک هبلکس در جیرفت، خرید بلوک هبلکس در رفسنجان، خرید بلوک هبلکس در سیرجان و یا سایر شهرستان‌های استان کرمان، کافیست با مجموعه خانه بلوک تماس بگیرید.

برخی از پروژه‌های شهر کرمان که افتخار همکاری با ایشان را داشته‌ایم.

پروژه مهندس یوسفیان: کرمان – خیابان کمیل – کوچه ۲۵ – سمت چپ – اولین ساختمان

پروژه مهندس اکبری: کرمان – میدان آزادی – خیابان آبنوس – انتهای کوچه آبنوس

پروژه مهندس عباسی، شرکت زرساز بتن: کرمان – انتهای بلوار جمهوری اسلامی – جنب کوی استانداری – خیابان صادقیه – انتهای صادقیه ۲  – کارگاه بعثت

پروژه مهندس سهیلی: کرمان – خیابان هزار و یک شب – کوچه شماره ۲ – ساختمان دوم سمت چپ 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کرده‌ایم تا خرید بلوک هبلکس در استان کرمان را به طور مختصر مورد بررسی قرار دهیم، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان مجموعه خانه بلوک، با ما تماس بگیرید.

دفتر تهران

۲۸۳ ۲۸۴ – ۰۲۱

دفتر کرج

۵۱۲۵ ۳۴۲۰ – ۰۲۶

مدیر فروش

۰۹۱۲۱۰۲۷۶۶۷

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *