بلوک سبک پوکه‌ای

بلوک سبک پوکه‌ای از ترکیب سیمان، آب و پوکه معدنی تشکیل می‌شود. پوکه‌ها در دو نوع معدنی و صنعتی وجود دارند. پوکه‌های معدنی از فوران کوه‌های آتشفشان در معادن مختلف کشور بوجود می‌آیند. لازم به ذکر است معدن‌های مختلفی در نقاط مختلف کشور وجود دارد که این معادن به مرحله استخراج نرسیده و یا به دلایل مختلفی تولید آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. بلوک پوکه‌ای صنعتی در کارخانه‌ها تولید می‌شوند. برای مشاوره پیش از خرید بلوک سبک پوکه‌ای با کارشناسان خانه بلوک ارتباط بگیرید.

بلوک سبک پوکه‌ای خانه بلوک
بلوک سبک پوکه‌ای خانه بلوک

با توجه به مناطق مختلفی که در آنان پوکه تولید می‌شود، پوکه‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند.

به عنوان مثال پوکه معدنی بستان آباد دارای رنگ سفید است و وزن پایینی دارد ولی از نظر استحکام مناسب نیست، همچنین آهک موجود در این نوع پوکه باعث شده مرغوبیت لازم را نداشته باشد ولی به طور کلی مهمترین تفاوت آن با سایر پوکه‌ها جرم حجمی کم آن است.

از دیگر معادن تولید پوکه می‌توان به پوکه معدنی قروه اشاره کرد. رنگ این پوکه تیره بوده و دارای استحکام و مقاومت مناسبی است اما عیب بزرگ آن بالا بودن چگالی آن است.

اندازه پوکه‌های معدنی و کاربرد آنها

پوکه‌های معدنی دارای چندین اندازه مختلف هستند که هر اندازه یک کاربرد خاص دارد. پوکه‌های معدنی اصطلاحا در اندازه‌های پودری، عدسی و فندقی دسته بندی می‌شوند. بلوک‌های پوکه‌ای تنها از مخلوط پوکه و سیمان تولید می‌شوند و وجود هر ماده دیگری در ساختار آن باعث پایین آمدن مرغوبیت و کیفیت در محصول نهایی می‌شود. البته این ترکیب اضافی به نوبه خود در قیمت بلوک موثر است، به همین دلیل بعضی اوقات برخی از فروشندگان قیمتی متفاوت و پایین تر از بقیه فروشندگان اعلام می‌کنند که این قیمت حاکی از وجود برخی ترکیبات اضافی در ساختار بلوک است.

مزایای بلوک پوکه‌ای سبک چیست؟

بلوک‌های پوکه‌ای مزایای زیادی دارند از جمله، اجرای کار ساخت و ساز را تسریع می‌کنند. استفاده از بلوک پوکه‌ای هزینه‌ها را کاهش و ضایعات ساخت و ساز را به حداقل می رساند. ویژگی عایق حرارتی و صوتی قابل قبولی دارد. در برابر آتش سوزی و یخ زدگی مقاوم است. این ویژگی‌ها در نظر خریداران بلوک بسیار مهم و حیاتی است و بلوک پوکه‌ای با دارا بودن این ویژگی‌ها توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند.

قیمت بلوک پوکه‌ای سبک چقدر است؟

قیمت فروش بلوک پوکه‌ای در کارخانه ها متفاوت است. قیمت این بلوک‌ها به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. با توجه با سایزهای مختلف بلوک پوکه‌ای قیمت‌های این نوع بلوک‌ها در کارخانه‌ها نیز متفاوت است. بلوک‌های پوکه‌ای بر حسب کیفیت مواد اولیه تولیدی نیز قیمت‌های متفاوت خواهند داشت.

کارخانه‌های فروش بلوک پوکه‌ای باید قیمت بلوک‌ها را طبق استاندارهای مشخص شده به مشتریان اعلام نمایند تا بازار از هرج و مرج و نوسان قیمت‌ها به دور باشد و همچنین مشتریان نیز باید در زمینه خرید بلوک پوکه‌ای دقت داشته باشند، زیرا ممکن است بلوک‌ها درجه دو باشند. لذا برای خرید بلوک قیمت را از چند کارخانه مختلف درخواست کنند.

خانه بلوک می تواند در ارئه قیمت های انواع بلوک‌ها شما را راهنمایی کند.

در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بلوک سبک پوکه‌ای را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهیم، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان شرکت خانه بلوک، با ما تماس بگیرید.

دفتر تهران

۲۸۳ ۲۸۴ – ۰۲۱

دفتر کرج

۵۱۲۵ ۳۴۲۰ – ۰۲۶

مدیر فروش

۰۹۱۲۱۰۲۷۶۶۷

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *